jaarverslag 2023

Voor het eerst presenteren we met trots een Integra-jaarverslag!

Datum: 06 juni 2024

Met het fusieproces achter de rug, zijn we niet alleen gegroeid in omvang maar ook in onze mogelijkheden om kwalitatieve zorg en preventie te bieden. Het GGZ-landschap blijft zich in hoog tempo ontwikkelen waarin we ons willen blijven profileren als een geëngageerde en deskundige preventie- en zorgpartner.

Als voorloper in zorgvernieuwing passen we ons voortdurend aan aan de evoluerende noden en ontwikkelingen binnen de geestelijke gezondheidszorg en welzijnssector. Met 220 toegewijde medewerkers, elk met hun eigen talent en passie voor onze doelgroep, maken deze missie mogelijk!

Vorig jaar begeleidden we meer dan 7000 cliënten rond geestelijke gezondheidsproblemen en organiseerden we ruim 800 preventie-initiatieven. Dit jaarverslag biedt een overzicht van de jaarcijfers per doelgroep en zet enkele projecten binnen de verschillende doelgroepwerkingen in de kijker; van preventie, kinderen en jongeren, volwassenen, verslavingszorg, forensische zorg tot psychosociale revalidatie.

je kan het jaarverslag hier downloaden.